Rabu, 8 Mei 2013

MY LOVING AQZIM






Dua tahun saya single selepas putus dengan ex boy sebelum ni..
ada tu ada yang cuba isi ruang hati kecil saya ni tapi saya tak bleh terima
sebab saya lihat dari segi perwatakkan mereka seperti tidak serius dalam perhubungan..setiap kali saya suarakan hasrat supaya berjumpa ibubapa saya meminta izin untuk perhubungan ini...

tapi hati kecil saya ini berjaya di buka oleh seserang lelaki ini...MOHD SHAHRUL AQZIM BIN OTHMAN...awal perkenalan kami..di wechat..orang nyer cukup peramah.si dye menyuarakan hasrat ingin berjumpa denga saya tapi saya menolak kerana saya malu,saya tidak seperti di dalam gambar,cantik,cute..
namun si dye berkeras ingin melihat saya depan-depan...

ketika saya tengah bekerja,si dyer datang tanpa diduga..
menghampiri saya dan memberi salam..saya pandang ke arah salam yang di beri..
melihat si dye tersenyum manis..ya allah masa tu malu tuhan je tahu
si dyer memanggil saya,dengan perasaan malu saya pergi,si dyer melihat saya dengan tersenyum
kami berborak kosong..saya bertanya pada si dyer..adakah si dyer boleh terima dengan keadaan aku ini yang tidak sama seperti di dalam picture

alhamdulillah...
si dyer boleh terima...malam tamat shiff bekerja,si dyer menyuarakan hasrat ingin menghantar ak balik..tapi malam itu saya meminta si dyer tidak perlu menghantar kerana saya balik dengan ayah..
ke eskkan hari si dyer menyuarakan lagi...
akhirnya saya bersetuju untuk menerima ajakkan si dyer untuk menghantar saya pulang..tapi sebelum itu saya meminta izin emak ayah dahulu..mereka setuju dengan syarat si dyer menghantar betul2 d hadapan pintu rumah

di rumah saya,mak bertanya bermacam2 soalan sementara saya di dapur sediakan air buat si dyer...
lama juga si dyer berada di rumah saya..apa yang saya dengar emak memberi si dyer kebenaran untuk berkawan rapat dengan saya..dengan syarat jika si dyer ingin kemana dengan saya si dyer harus meminta izin dengan kedua ibu bapa saya..sejak dari itu,jika saya ingin keluar kemana dan balik kerja si dyer akan datang ambil dan hantar.

kerana sikap dyer yang perihatin dan take care pasal saya..hati saya semakin sayang dan cinta padanya..saya cintakan dyer bukan kerana darjat,pekerjaan mahupun rupa tetapi kerana sikap dyer yang boleh terima saya seadanya,,segala kekurangan saya dan kehidupan family saya..ibubapa saya juga merestui hubungan cinta kami..saya berharap dan berdoa semoga allah kekalkan hubungan kami ini jika itu takdirnya..

hasil coretan,
*fatihaZuki*

.

2 ulasan: