Selasa, 17 Januari 2012

kami bersama

assalamualaikum
hello...hello..n hello :)


tieyha nak ceritav sikit nie
tentang sahabat tieyha
nama nya NUR MASLIZA
dia satu kolej dan satu kelas dengan saya
dia juga satu umur dengar saya
dan satu skolah juga..ngeee


ini dia orang nya.. :)






kami sentiasa bersama :)
dia la kawan saya
dia la tempat saya mengadu masalah
dia la musuh saya :)
dia la segala nya
saya sayang dia


dia baik.
dia cantik
dia manis
dia ni cepat touching tau
ngeee
tapi dia ok jer... ;)


dia suka marah saya
kalau saya balik pratikal saya lambat mandi
kalau saya sakit tak makan ubat
kalau saya malas stady
hihihi
macam anak dia buat saya
dia betul-II ambil berat pasal saya 
dan saya suka :)


awk saya harap kita akan jadi kawan selamanya ea
awak jangan lupa saya tau
sayang awak sahabat
muaxxx~!!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan