Sabtu, 14 Januari 2012

SaiE tEriMa TakdIrnYa

awak cerita nie khas buat awak
tapi awak dah tak ada dalam hidup saya lagi


nie kisah kita.
awak ingat lagi tak?
masa mula-II kita kenal?
awak layan saya dengan baik,saya pun layan awak dengan baik juga.
mesra kita masa tu awak


awak dah buat saya jatuh hati pada awak.saya terlalu sayangkan awak...




tapi khilafnya awak,
awak abaikan saya..awak ego..
awak buta untuk melihat ketulusan hati saya terhadap awak
awak lukakan hati saya dan juga persaan saya
awak banyak tipu saya.awak sibuk melayan orang lain
sehingga saya menangis kerana awak
awak tak pedulikan saya.awak selalu buat salah
bila saya marah awak salahkan saya balik.
awak buat takendah je dekat saya sejak kebelakangan nie
saya betul-II terluka




saya rela sedih asalkan awak bahagia.butanya hati awak sebab awak betul-II tak nampak semua saya lakukan tu untuk awak
kerana cinta,sayang saya dekat awak..nak tengok awak bahagia dengan insan yang awak cinta.saya rela lepaskan awk.masa tu awak tahu tak betapa hancurnya hati saya tapi.......


sekarang awak dah pun hidup bersama si dia insan yang awak cinta dan mencintai awak





awak dah jadi milik dia
awak dah bahagia dengan dia.tapi satu je saya nak bagitahu awak..
AWAK!saya tak boleh tipu hati saya.saya sayang awak lagi meskipun awak dah tak sayang saya.
dan saya nak cakap kat awak "terima kasih sebab sudi mencintai dan menyayangi saya walaupun seketika" :'(


kadang-II bila saya bersendirian saya tertanya-II
kenapa kita jatuh cinta??
kenapa awak bukan milik saya??
kenapa awak tidak diciptakan untuk saya??


ya allah berikan lah aku petunjuk
ak tidak kuat untuk lalui semua ini ya allah :'(
apakah dugaan yang kau berikan padaku nie ya allah?? :'(


hanya allah taala yang maha mengetahui sahaja mengetahui apa yang dilakukan oleh-Nya dan tujuan musibah dia berikan pada hamba-Nya.
oleh itu aku dengan redha lafazkan "AKU REDHA DAN TERIMA TAKDIRNYA DIA BUKAN MILIKKU" :'(


:::Jika kau MEMILIKI seseorang itu,MILIKIlah ia dgn seBAIKnya...
Jika kau MEMPUNYAI seorang KEKASIH jagalah ia dgn SEMPURNA...
Jika kau SAYANG pdnya maka SETIA lah ...
Jika kau menCINTAInya CINTAI lah dia dgn keJUJURAN..
JANGANlah sesekali kau meLUKAI HATInya... kerna HATI ibarat KACA yang sekali TerHEMPAS selama2nya berKECAI dan tak mungkin dpt diCANTUM semula..::::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan