Selasa, 27 Mac 2012



hari demi hari,setiap saat,bulan mahupun minit makin susah untuk saya melupakan awak,biarpun waktu berputar,setiap hari saya mencintai awak,dan tidak pernah pudar..tapi adakah awak sedar..awak tinggalakn saya tanpa perasaan awak sehingga saya menitiskan air mata kerana awak.kenapa awak berubah? mana janji2 awak yang dulu disaat pertama kali kita kenal..

saya rindu kan awak..teramat rindu...saya tahan perasaan itu.. :'-(  ... saya tak pernah lupa kenangan kita..dan tak boleh lupa..awak ingat tak awak pernah bersumpah awak akan setia dengan saya,nak hidup semati dengan saya..tapi mana semua kata2 awak tu.???

tahukah awak betapa saya sayangkan awak..tapi apa yang awak bagi pada saya..awak berubah,mengapa awak?saya menyesal mencintai awak kerana skrang saya tidak boleh lupakan awak.saya tidak mengharapkan ini semua berakhir seperti ini..ditinggalkan oleh awak...hancurnya hati saya awak kerana kepergian awak dari hidup saya..

apa makna nya impian saya ingin memiliki awak hanya fantasi bukan realiti.kenapa awak bersikap demikian?sedangkan awak percaya kasih saya tidak pernah berbelah bagi...semua jelas cinta awak hanya palsu terhadap saya tetapi kenapa saya masih mencintai awak.

awak gembira lihat saya seperti ini kan? hidup hanya di bayangi wajah dan kenangan kita? andai ini terjadi pada awak baru awak akan faham dan rasa apa yang saya rasakan..mungikn sekarang awak bahagia tapi suatu hari nanti awak tidak akan tahu apa akan terjadi.







2 ulasan: