Sabtu, 10 Mac 2012

saya rindu awak

tengah2 saya termenung at beranda kat luar rumah
tibe2 saya teringat kat awak
xtahu kenapa?
padahal saya x nak and x mahu dah ingat kan kisah cinta kita
saat kita bersama,tapi saya x boleh nak halang n tepis perasaan tu



serius saya rindu awak sangat2..
lama dah saya x dengar khabar awak
awak sihat x?awak bhagia x?
hurmmm.. :'(
awak
awak langsung xingat saya ke?
saat2 kita berdua..awak xingat langsung ke?

saya akan rasa sedikit happy andai awak ada juga bertanya khabar saya
meskinpun saya tahu kita x mgkin akan bersama
tapi sekurang2 nye awak tanya lah khabar saya
xpela,saya faham saya bukan insan penting pun dalam hidup awak
saya doa kan awak bhagia n sihat sentiasa.
jika diberi peluang untuk kali kedua hidup di dunia
saya berharap awak kan jadi milik saya... :'(

1 ulasan:

  1. perasaan ini pasti dilalui oleh mana mana insan sekalipun..kita perlu pasrah dan berserah dan selalu ingat, jodoh,pertemuan,ajal,maut semua di tangan Tuhan yang Maha Esa.

    BalasPadam